Klachtenprocedure

Wij nemen klachten serieus en gaan op zoek naar een geschikte oplossing.

Tevreden relaties zijn van een groot belang voor Workbus Uitzendbureau. Hierdoor vinden wij het belangrijk om continu te blijven werken aan een optimale dienstverlening. Echter kan het natuurlijk wel eens voorkomen dat er een fout gemaakt wordt en misverstanden plaatsvinden. Om dit zoveel mogelijk te voorkomen in de toekomst, vragen wij je het direct aan ons te melden als je een klacht hebt over onze organisatie of medewerkers. Wij nemen deze klachten zeer serieus en gaan altijd op zoek naar een geschikte oplossing.

Telefonisch de klacht afhandelen

Een manier om je klacht kenbaar te maken bij ons, is aan de hand van een telefonisch gesprek. Laat het ons van tevoren even weten als je een klacht hebt en met ons in gesprek wilt gaan. Gaat de klacht over een bepaald persoon? Dan raden wij je aan om eerst met deze persoon te proberen om hieruit te komen. Als dit niet lukt, dan heb je de mogelijkheid om contact te hebben met onze medewerker klachtencommissie. Deze persoon is gespecialiseerd in dit soort zaken en zal er alles aan doen om jou zo goed mogelijk te helpen.

 

Formele schriftelijke klachtenprocedure

Heb je telefonisch contact met ons opgenomen en is het niet gelukt om samen tot een oplossing te komen? Of vind je dat de klacht zich niet leent voor een telefonisch gesprek? Dan vragen wij je om ons klachtenformulier op deze pagina in te vullen. Wanneer je dit klachtenformulier invult, zal de klacht direct terechtkomen in de officiële klachtenprocedure van Workbus. 

 

Hoe gaat deze klachtenprocedure in zijn werk?

Je hebt het klachtenformulier ingevuld. Hoe nu verder? Ten eerste zal onze medeweker klachtencommissie binnen een termijn van twee werkweken de klacht behandelen en samen met jou en de eventuele andere betrokkenen op zoek gaan naar de juiste oplossing. Het kan voorkomen dat er extra uitleg of informatie aan je wordt gevraagd, indien dit er bij kan helpen om de klacht zo goed mogelijk op te lossen. Ben je het niet eens met de uiteindelijke uitslag van de klachtenprocedure? Dan heb je de mogelijkheid om hier tegen in beroep te gaan. Dit kun je doen via de plaatselijke rechtbank van de gemeente waarin jij bent gevestigd.

 

Overige onderdelen klachtenregeling

De onderdelen van jouw klachtafhandeling zullen worden vastgelegd, dit komt mede door de beroepsreglementering. Vanzelfsprekend gaan wij zorgvuldig en vertrouwelijk om met alle informatie die je ons hebt gegeven. Het kan voorkomen dat er extern advies nodig is om tot de juiste beslissing te komen. In dit geval wordt er toestemming aan jou gevraagd om relevante stukken van de klachtenprocedure ter beschikking te stellen. 

We hopen er altijd samen met jou uit te komen en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om de klacht bij ons te melden. Hierdoor zullen wij er alles aan doen om soortgelijke klachten in de toekomst te voorkomen. Wij werken hard aan een optimale dienstverlening en hopen dat we nog voor een lange tijd goed mogen samenwerken! 

Heb je een klacht over Workbus?

Dat is vervelend en in dat geval horen we graag wat er niet goed is gegaan. Vul het formulier hieronder in en we gaan ons uiterste best doen om het op te lossen.

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.